Alla inlägg den 6 mars 2013

Av anette stigsdotter - 6 mars 2013 16:53

Jag har blivit förtjust i fåglar, än mer sen jag fick kameran. Att ta bra fotobilder på djur är inte det lättaste. Som väl är har vi ju mycket fåglar som man kan öva sig på.

Idag sken solen så där härligt vårigt och jag beslöt mig för att köra till ett ställe där det är mycket fågel. Hoppades få se en svan.

Och jag blev så glad, för när jag kom med bilen så står där en svan och nästan väntar på mig.


Visst är den vacker. Vet ju inte om det är en hona eller hane. Hur avgör man det?


Sen fick jag även denna lilla fågel på linsen. Jag är riktigt nöjd med denna bilden. Ska bli roligt att se den förstorad.

   

De bilder som jag blir nöjd med förstorar jag till A4 format, sen hänger jag dem på väggen i sovrummet. Så när jag vaknar på morgonen så ser jag dessa fina bilder och då känns det härligt att vakna.


Idag hänger där bilder på mitt barnbarn, Enzo, träd, isfrostad taggtråd, spindelnät.

Och snart är det dags för att skicka iväg nästa beställning. Därefter blir det en ny bildvägg att vakna till.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards