Alla inlägg den 9 februari 2013

Av anette stigsdotter - 9 februari 2013 11:36

Ja, jag vet. Man ska inte fotografera när man är på husvisning. Det är inte etiskt rätt. Anser inte jag i alla fall. Jag har inte sett något fotoförbud någonstans i pappren, men det är ju lite som att fota i smyg.

Pinsamt om någon skulle komma på en. Då skulle jag skämmas rejält.


Men nu gjorde jag det fula i alla fall.

Kunde inte låta bli.


Jag älskar att bada i badkar. Så otroligt skönt att ligga i det riktigt jättevarma vattnet och bara koppla av. Värken i kroppen försvinner och jag känner mig mycket piggare när jag går upp.


Sen älskar jag också vardagslyx. För mig kan vardagslyx vara en fin kopp, roliga tallrikar, servetter istället för hushållspapper. Riktigt toapapper istället för det billigaste.



Så därför kunde jag inte låta bli att ta detta fotot som kombinerar både badet och vardagslyxen.

 

Ett sånt här fint handtag skulle jag myckte väl kunna tänka mig att ha över badkaret. Vardagslyx för mig.


Jag blev så inspirerad, så jag kommer faktiskt hålla utsikt efter ett trevligt handtag när jag är iväg. För nu vet jag var jag ska ha det till.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards