Alla inlägg den 20 februari 2013

Av anette stigsdotter - 20 februari 2013 10:10

Idag är jag så otroligt glad. Jag har haft motgångar med en myndighet, men efter att ha lustläst deras egen hemsida så visar det sig att de har gjort fel och jag har gjort rätt.

Man ska aldrig ge sig.

Det gäller bara att ha kraft och energi till att inte ge upp. Först bröt jag ihop och grät en hel kväll. Men sen blev jag arg och började studera deras egen hemsida och efter flera telefonsamtal och brev så har jag äntligen fått rätt.


Så nu ska jag fira.

Jag ska åka och köpa mig ett nytt tyg till en klänning. Sen ska jag se en bra film, köpa hem god middagsmat och bara känna mig lycklig.


 

Denna klänning sydde jag till mig för några veckor sen. Kände mig fin i den, men sen var jag hos en vän och hon hade en randig duk på bordet och då försvann finkänslan. För jag kände mig som om jag var klädd i en duk.

Haha.


Får se vad jag hittar för fint tyg idag. Hoppas det kommit in lite vårnyheter.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards